Powitanie

Hej! Jestem Korcia! Jeśli lubisz Disneya, to chętnie zwiedzę z tobą mój blog! Nie wiem jak ty, ale ja jestem gotowa. Noto zaczynajmy!

środa, 20 kwietnia 2011

Parę informacji o Disneyu!

Walter Elias "WaltDisney (ur. 5 grudnia 1901 w Chicago, zm. 15 grudnia 1966 w Los Angeles) – amerykański producent filmów, reżyser, scenarzysta, aktor dubbingowy, animator, przedsiębiorca, wizjoner i filantrop. Jeden z największych twórców przemysłu rozrywkowego w historii, legenda animacji i filmu. Zdobył rekordową liczbę 59 nominacji do Oscarów, z czego zdobył również rekordową liczbę 22 statuetek. Twórca korporacji The Walt Disney Company.

2 komentarze:

  1. Twoje 2 blogi mają nie więcej niż 3 notki . . .
    Chętnie bym przeczytała tego bloga ale już nie moja wina że zakładasz go a potem przestajesz pisać -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam czasu. Możesz sama sobie założyć i pisać jak chcesz...

    OdpowiedzUsuń